04.16 - stackars människor.

Är det bara jag som inte kan sova? Jag kanske har fått i mig för mycket koffein idag haha,men under tiden så passade jag på att titta på andra bloggar..och göra en massa praktiska saker som jag kan tippsa er som inte kan sova ibland på kvällarna också,men så hamnade jag i en utav dom mest tragiska bloggarna jag har sett ännu,hoppas att det är den sissta.
Det är en blogg som är skriven av en så kallad extrem fjortis ( det är vad hon kallar sig själv) och man tycker så synd om den där tjejen som sitter och trackar ner på andra för att höja sitt självförtroende.Själv säger hon att hon är så jävla snygg men den lilla stumpan har inte ens en enda bild på sig själv....suck säger jag bara.

www.barbiebellaw.blogg.se


Kommentarer
Postat av: necuse

Hej på dig och tack för ditt besök inatt då du inte kunde sova, koffein kan kan ställa till det ibland ;)



Jadu.. den där fjortisen verkar inte vara mycket att hänga i granen du, stackars tjej egentligen!



Ha det bäst!

2008-06-17 @ 05:55:47
URL: http://necuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0