Adela?

Jag insåg att man inte riktigt vet så mycket om mig haha så jag slänger in en LÅNG lista så får vi se om det hjälper:P

1. När gick du upp idag?
    06.00

2. Diamanter eller pärlor?    
    Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
    21
4. Favorit TV - program?
     Desperate Housewifes,Grey's anatomy alla såna där.

5. Vad åt du till frukost?
     Skippade nåt att äta idag var för nervös för att äta.

6. Vad är ditt andranamn
     Neyla

7. Din favoritmat?
    Lasagne,pizza,pappas ratatouille.

8. Vilken mat gillar du inte?
     Jag är inte så speciellt inne för linser.

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
    Jag vet inte.

10. Vilken bil kör du?
       Har ingen bil men vill ha en moppe.


11. Vilken är din Favoritmacka?
       Toast med smält ost och små tomater på.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
       Människor som tror att de är bättre än andra

13. Vilka är dina favoritkläder?
       Jeans,fina toppar,klänningar etc

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
       Los Angeles, Beverly Hills, New York,Bahamas

15. Favoritklädmärke?
      Är inte så inne i märken.


16. Var vill du dra dig tillbaka?
       Kalifornien eller någontstans i Tyskland.

17. Favorit tid på dagen?
      Runt 4 när det börjar mörkna lite.


18. Var är du född?
      Stockholm

19. Vilken är din favoritsport att se på?
      Sport på tv är rätt tråkigt så jag tittar inte på sånt,men jag tittar på fotbolls matcher ibland.



20. Coca Cola eller Pepsi
      Coca cola


21. Fotboll eller ishockey?
       Fotboll

22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
       Nattuggla men jag har inga problem med att vakna på morgonen.

 23. Pedikyr eller manikyr?
         Pedikyr

24. Några spännande nyheter att berätta för oss?
       Snart är det sommarlov:)

25. Vad ville du bli när du var liten?
       Kirurg men det vill jag verkligen inte bli längre.


26. Bästa barndomsminnet?
       Orkar inte skriva allt haha


27. Varit i Afrika?
      Ja flera gånger

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
      Ja,på haloween,mumier vet ni;)

29. Varit med om en bilolycka?
       Inte än tack och lov.

30. Favoritdag i veckan?
       Fredag


31. Favoritblommor?
      Rosor och orkidéer
32 Favorit - snabbmatsrestaurant
      Mcdonalds

33 Äger du en cykel?
      självklart.

35. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
       Gina Tricot.

36. Läggdags?
      Vid 10-tiden

38. Senaste personen du delade en middag med?
       Min familj
      
39. Vad sysslar du med just nu?
       Väntar på att mitt hår ska torka.
40. Favoritfärg
       Röd&Gul

41. Hur många tatueringar ?
       inga än så länge,men när jag blir äldre vill jag ha något fint ingraverad längst ner på ryggen ( en skrifft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0