Godmorgon

ja koffein kan verkligen ställa till det! Kunde inte sova på hela natten igår låg bara vaken och vred och funderade men nu är det äntligen morgon!Och jag har gjort iordning en iste och sitter nu på terassen,det är ganska kyligt men ändå ibland är det mysigt när det är mulet.
Vad händer idag?

* Mammas dag:) Shopping tur med mamma,det är inte så underbart väder men who cares really?
* Försöka hinna med en fika i Farsta med en kompis,men jag vet inte...mår lite illa efter caffet jag drack igår..det blev ju rätt mycket så nu känns det som att man är yr fasst det är magen som är yr men vi får hoppas att det går över.
Men jag är en rätt spontan tjej så saker kommer nog inte gå som plannerade vilket jag har vant mig vid;)
Ha en bra morgon!



Outfit kommer senare ;) Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0