Shoooppping

Sådär nu är jag äntligen hemma efter min långa shopping runda på stan med min mor:)
Vi köppte för det messta smycken och skönhetsprodukter som jag kan tippsa om senare.
Och idag! fick jag hem ett paket med en massa härliga accesoarer. ( är medelem på nån sida gör man lite så kallade uppdrag för dom så får man hem belöningar. Och idag var det en fin liten påse med en massssaaa smycken från lite här och där,riktigt fina tänkte visa upp dom nu ;)

(Dom med prislappar är saker som vi själva har köppt.)
  

Oops några blev visst upp och ner haha:D
Jag köppte alla smyckena på åhlens där mami jobbar -då får vi lite extra rabat...yeah baby!
Men annars så kosstar dom fina sakerna så här mycket:

*
Silver ringar - 50 kr
* Tunna kastanjefärjade trä hjärtana kosstade - 60 kr
* Dom där runda trägrejorna med silver på kostar - 60 kr
* silver jordgubbarna kosstar 50 kr.
* Alla dom där fyra fyrkantsplopp sakerna i olika färger kosstar 70 kr styck.




Och här är sakerna som jag fick :)





Det var rätt dyra saker faktiskt:) tillsammans om man plussar ihop budgeten blev det runt 270 spänn och uppåt,så jag är glllaaaad.
Men nu ska jag godkänna komentarer och sen ska jag käka lasagna...pappas är alltid godast.
Fasst frågan är om jag kanske ska ta och lotta ut några smycken jag fick...har några kvar nämligen..... hm jag får tugga på det under lasagnen seees senare <3 // Adela


Kommentarer
Postat av: Erika

Fan vad härligt det låter skulle också vilja kunna shoppa sådär mycket smycken. jaaa lotta gärna ut!

Du har en jätte bra blogg och du är jätte fin!

2008-06-17 @ 17:01:20
Postat av: Sandra

Snygga saker!

Köppte du allt på åhlens?

2008-06-17 @ 17:01:37
Postat av: Annelie Persson

Jätte snygga saker,ett väl lyckat köp!

lasagn är jag också sugen på ha en bra kväll!

2008-06-17 @ 17:02:26
Postat av: Iris

Jätte fin blogg och jätte fina inlägg,fortsätt att blogga;) Kan du inte lägga in lite skönhetsprodukter också? :D

2008-06-17 @ 17:03:29
URL: http://borttagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0