Sleaping problems?

Jag skrev ju för nåt inlägg sen att jag skulle tippsa om saker man skulle kunna göra om det är så att man inte kan sova på kvällen,jag klarar inte av att bara ligga i sängen i timmar i streck..så jag passade på att städa ena halvan av min garderob som såg helt bombad ut säger jag bara!
Men nu har jag piffat upp den! ( det här sysslade jag då med klockan halv 2 på natten )

Det här blev då höger sida efter nån timmes jobb.

    
   

Passade på att hänga upp lite insperation till outfits och snygga kläder på garderobsdörren,ibland har man ju dagar då
man inte har en aning om vad man ska ha på sig,dessutom ser det väldigt fint ut också,man blir liksom glad haha:)


Fixade byrån också där alla smycken och grejen är. Där det står kändispattar haha så aa det är nåt från frida men jag använder den för att få insperation till olika hårfrisyrer som kändisarna har där som Jessica Alba,hayden pannetiere osv.

Då vart det ordning där med :)

Medans man ändå inte har nåt att göra så kan man passa på att göra en snygg manikyr! alla sover ju så ingen kan störa,dessutom är det inte svårt - resultatet blir ju najs med!


Det där är nåt att underhålla sig med om man inte kan sova,tiden rinner jätte snabbt verkligen! jag vart klar runt 6 på morgonen och fick värsta energy boosten! vem behöver red bull? haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack! :D

2008-06-17 @ 08:57:34
URL: http://spjatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0