Summer changes everything.

Hej bloggen!
Vad har hänt idag.? tjaa inte så jätte mycket.
Skulle igentligen bara stanna hemma eftersom att jag känner att jag börjar bli lite förkyld men jag ändrade mig senare.
Drog in till Farsta och möte upp Elin..vi fikade och sånt..disskuterade om att sommaren igentligen ändrar allting,ingen kommer någonsin tillbaka till skolan som dom var innan sommarlovet,inte i våran skola iallafall.
Vi är dessutom redan lite trötta på att vara lediga...men det är nog för att man blir så rastlös när alla är bortresta och man själv är hemma,men jag ska dra den 26 Juli till spanien som vi alltid gör.
Det är skönare att åka senare för då kommer man inte tillbaks hem och har inget att göra som vanligt.
Jag är faktiskt redan nervös,tänk om jag inte kommer att få så jätte bra betyg och då kommer jag inte in på ett bra gymnasium.
Det skämer mig skit mycket.
Jag menar 9an...dom viktigaste betygen igentligen.Skola är inte allt man måste tänka på det finns en massa saker! och dom förväntar sig att vi ska köra MVG i allt det går fan inte.
Men aja nog snackat om det nu är det sommarlov..eller vi kanske ska stryka sommar..för tekniskt är det ju ingen sommar än.Det är fortfarande kallt och det regnar. så då säger vi istället -
Men aja nog snackat om det det är ju lov.
Det lät mera trovärdigt.


Sen blev det shopping igen! Det är otroligt hur mycket man igentigen kan få för 100 spänn när det är rea. Själv fick jag med mig ett snyggt fodral från Gina Tricot som igentligen kosstade 199,men dom hade sänkt det till hela 45 kronor.
Sen även en jätte snygg tröja från JC med så kallade lösa puffärmar,svårt att förklara visar senare.
Samt en massa smink från H&M
så nu är jag glad :)
Hyrde även hem material girl så den ska jag kolla på senare med jordgubbar! :D
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0