The start of something new.

Hej alla människor där ute,äntligen har jag nu startat min egna blogg!! känner mig stolt över mig själv eftersom att jag då är en ganska lat person som inte har så mycket tid men den här gången ska det fan fungera! Känner att jag måste skriva av mig helt enkelt.
Beskrivningen som finns i hörnet räcker verkigen inte till beskrivning om mig och hur jag är så det får man väll reda på med tiden hoppas jag.
Jag går i en engelsk skola så jag är väldigt van med engelska språket och det händer ibland att jag slänger in lite engelska ord här och där...dålig vana men ändå.
Let's start. ( där ser ni)
Jag är ett absolut fika freak så då är det nog inte så underligt att jag har tagit en fika jusst idag.
Jag, bulle och Alicia drog till espresso house på sture plan och drack en massa härlig cafe,själv tog jag mocha cafe,finns inget bättre.

 
För er som aldrig har smakat det underbara kaffet så rekomenderar jag det starkt!
Det är som en vanlig latte med espresso i men istället för den starka espresso smaken som är ganska äcklig enligt mig så lägger dom i chooklad! :D så det blir som en varm chocklad med espresso i som dom toppar med skummad grädde.
Verkligen nåt att pröva på säger jag bara!
Ooooh här hittade jag lite pictures...det blev extremt många cafe glas, Julias kusse jobbar där så vi fick lite gratis!
                
Och det där är en rolig bild på my georgus friend julia.

Sen efter det så drog vi hem,jag bytte kläder frös lite i det jag hade sen så ringde vi gabbi och drog hem till alicia för en spa kväll i hennes jacuuuuzzziiii,det var planerat att vi skulle sitta i jaaacccuuuuzzzin och bada bubbelbad samtidigt som vi hade ansiktsmasker men den blev inte så jätte lyckad haha, lägg aldrig i mjöl i din ansiktskräm!
Sen drog vi ut på hennes underbara trägård där julia och gabi posade inför min dåliga trasiga mobilkamera.





Sen blev det chill i hamoken haha:)

Oooh jusste dagens outfit ( innan jag byte om)

sådär det får bli en bättre detaljerad outfit nästa gång,och ett mindre inlägg tror jag:)
Men det var min Måndag..tisdag? Vilken dag är det idag? Man tänker inte på det nu när det ÄNTLIGEN är sommarlov!

Ha en bra kväll älsklingar!
Kram Addie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0